میخواهم


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

        می خواهم امشب از ماه قول بگیرم که هر وقت دلم برایت تنگ شد

 

 
 
در دایره حضورش تو را به من نشان دهد

 
 
 
می خواهم امشب با رازقی ها عهد ببندم

 
 
 
 

هر وقت دلم هوای تو را کرد

 
 
 
عطر حضور مهربان تو را با من هم قسمت کنند
 
 
 
 

می خواهم امشب با دریای خاطره ها قرار بگذارم

 
 
 
 

که هروقت امواج پر تلاطم یادها خواستند قایق احساس مرا بشکنند

 
 
 
 

دست امید و آرزوی تو مرا نجات دهد

 
 
 
 

می خواهم امشب با تمام قلب هایی که احساس مرا می فهمند و می شنوند

 
 
 
 

پیمان ببندم که هر وقت صدای قلب بی قرار مرا هم شنیدند

 
 
 
 

عشقم را سوار بر ضربانهای بی تابی به تو برسانند....

 

 



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت17:36---13 ارديبهشت 1391
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند


بلبل شوقم هوای نغمه خوانی می کند


همتم تا میرود ساز غزل گیرد بدست


طاقتم اظهار عجز و ناتوانی میکند


بلبلی در سینه مینالد هنوزم؛کین چمن


با خزان هم آشتی و گل فشانی می کند


ما به داغ عشق بازی ها نشستیم و هنوز


چشم پروین همچنان چشمک پرانی میکند


نای ما خامش؛ولی این زهره ی شیطان هنو


با همان شور و نوا دارد شبانی می کند


گر زمین دود هوا گردد ؛همانا آسمان


با همین نخوت که دارد ؛ آسمانی می کند


سالها شد رفته دمسازم زدست اما هنوز


در درونم زنده است و زندگانی می کند


بی ثمر هرساله در فکر بهارانم ولی


چون بهاران می رسد با من خزانی می کند


طفل بودم؛ دزدکی پیر و علیلم ساختند


آنچه گردون می کند با ما نهانی می کند


شهریارا! گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نا مهربانی می کند
پاسخ:geriam gereft.........


Milad
ساعت13:46---4 ارديبهشت 1391
سلام دوست عریر عجب وبی داری ایول خوشم اومد پایه تبادل لینک هستی

mojtaba
ساعت23:20---3 ارديبهشت 1391
رسم زندگی این است روزی کسی را دوست داری و روز بعد تنهایی به همین سادگی او رفته است و همه چیز تمام شده مثل یک مهمانی که به آخر می رسد و تو به حال خود رها می شوی چرا غمگینی ؟ این رسم زندگیست پس تنها آوازبخوان
پاسخ:mamnun ke bem sar mizani


asal
ساعت12:17---3 ارديبهشت 1391









جدیدترین موریک ها و کلیپ +18...شماره مبایل همراه خواننده ها ....برنده یک شارژ 5000 بدون قرعه کشی و تنها با عضویت .


خسته نشدی از بس شماره یا ایمیل خوانندتو می خواستی تو سرچ پیدا کردی اما دروغ بود!!!!
حالا با ما می تونی با خواننده هایی که دوسشون داری چت یا تماس بگیری...

تازه میتونید شماره و ایمیل خواننده هایی چون...
1. justin bieber
2. selena gomez
3. carly rea
4. taylor switf
داشته باشید


..............................




saeed
ساعت11:39---3 ارديبهشت 1391
دوست عزیز
ممنون از این که به وبلاگ من سر زدی
منم تو رو لینک کردم
اگه خواستی به این وبلاگ من بیا و مطالب خودتو در انجمن با ما به اشتراک بذار
خوش حال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:,| 11:11|من|

MiSs-A