من......تو


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                              نامت را به من بگو...

دستت را به من بده...

   حرفت را به من بگو...                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
قلبت را به من بده...

من ریشه های تو را دریافته ام...

با لبانت برای همه ی لبها سخن گفته ام...

و دستهایت...

و دستهایت بادستان من آشناست...    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                حدث بزنید اسم عشق من چیه....دوس داشه باشید اسمشو                                                                 بهتون میگم....عشق من اسمتم مثه خوت میمونه پاکه عسلم
 



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت20:48---15 ارديبهشت 1391
مطالبت خیلی قشنگن ممنون که سر زدی

sara
ساعت20:41---15 ارديبهشت 1391
شمع داني که دم مرگ به پروانه چه گفت؟... گفت اي عاشق بيچاره فراموش شوي... سوخت پروانه ولي خوب جوابش را داد... گفت طولي نکشد تو نيز خاموش شوي

مسعود 
ساعت12:55---15 ارديبهشت 1391
سلام
ممنون که وب ما اومدی.
وب لطیفی داری خوشم اومد.
منو با اسم "سرگرمی" بلینک و بهم بگو دوست داری با چه اسمی بلینکت


mojtaba
ساعت10:19---15 ارديبهشت 1391
قصه از حنجره ايست ،
كه گره خورده به بغض،
يك طرف خاطره ها ،
يك طرف فاصله ها ،
در همه آوازها ، حرف آخر زيباست ،
آخرين حرف تو چيست ؟
تا به آن تكيه كنم !
حرف من ديدن پرواز تو در فرداهاست .


sara
ساعت20:43---14 ارديبهشت 1391
بعد از رفتنت





جای خالیت در دلم





مثل کفشهای سیندرلا





اندازه هیچ یک از مردم شهر نشد





حتی به زور!


arash
ساعت19:25---14 ارديبهشت 1391
سلام فرزانه جون .فکر کنم اسم عشقت نصرالله باشهپاسخ:نه داداشی این نیس

sara
ساعت18:23---14 ارديبهشت 1391
slm webloge khubi dari age khasti mano blink begu ta manam belinkamet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:,| 18:1|من|

MiSs-A