قاصدک


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                

هی قاصدک کجا میری؟


دست منم بگیر ببر!

 

ببر کنار اونی که این دلو کرده در به در

 

بهش بگو! بهش بگو دوسش دارم یه عالمه!

 

اما برای عشق من یه عالمه خیلی کمه!

 

بگو نبودنش داره جونمو آتیش میزنه!

 

بهش بگو هر نفسش سطر ترانه منه!

 

هی قاصدک! بهش بگو خاطره ها پیش منن!

 

 

بگو تمام لحظه ها با حسرت اون میگذرن!

 

بهش بگو خاطره ها رو زخم من شدن نمک!

 

هیچ  کسی  پیش من نموند فقط  تو موندی قاصدک!

 

بهش بگو دلم هنوز اسمشو فریاد میزنه!

 

بگو از این گریه ای که رفیق چشمای منه!

 

قاصدک! خبر ببر از این دل شکسته پر!

 

قاصدک! خبر ببراز این شبای بی سحر!

 

قاصدک! خبر ببراز این دو تا چشمای تر!


قاصدک! خبرببر! خبرببر! خبر خبر...

                                منتظرم تا اروم شی حضورت پررنگ تر شه تو قلبم عسلم

 

 



نظرات شما عزیزان:

ye 2khmale khob
ساعت19:38---4 مرداد 1391
............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ............................................................ ..
هرچی میخوای قانون تعیین کنی تو این 4 خط بنویس


sasasasasasasasasasasas
ساعت19:24---4 مرداد 1391
manb har kari 2st daram mikonam be kesi rabti nadare

sasasasasasasasasasasas 
ساعت18:42---4 مرداد 1391
rast migiya ina chera intori shodan
پاسخ:شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
شما اومدی تو وب من...هیچ حرفی نه راجبه پستم زدی نه وبم...معلومم نیس کی هستی!!!! اینی که به جا نظر گذاشتی یعنی چی؟؟؟؟!!!!اگ خودنتو معرفی نکنی نظرتتایید میشه و همه میبینن


mina
ساعت14:41---4 مرداد 1391
مــي آورد مـــسافــــر درد آشــناي مــن
هـر شب ستـاره هاي زيــادي براي من
فــريــاد مي زنــم كه يكي از ستـــاره ها
شايد به عادتــش بِشـِـناسد صــدا


1
ساعت14:24---4 مرداد 1391
aپاسخ:ببخشید چی نوشتین؟؟؟!!!!نه اسمی نه ادرسی!!!!معلومم نیس چی نوشتی!!!

1
ساعت14:23---4 مرداد 1391
a: *: *: *

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,| 12:56|من|

MiSs-A