عشقمی


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

اين كه عاشق كسي باشي يعني هيچ،

اين كه يكي عاشقت باشه يه چيزي،

اما اين كه عاشق كسي باشي كه عاشقته يعني همه چيز،


يعني باقي دنيا هيچ . .
 

..............................................

طعم لب های تو
شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشد
اما ...
جزو اصلی ترین مزه های زندگی است.

 



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت19:59---12 شهريور 1391
همه مرا به خنده های با صدا می شناسند ، این بالش بیچاره ، به گریه های بی صدا

دختر باران
ساعت16:47---9 شهريور 1391
ببخش اشتباهی گفتم مینا فرزانه.لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن

مهدی
ساعت22:29---3 شهريور 1391
چه سخته در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن.....







به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن....


sasan
ساعت11:34---2 شهريور 1391
شلام دوست خوبم امیدوارم حالت خوب باشه ..بعد از مدتها بلاخره با قالب و امکانات بالا به سراغ شما اومدیم منتظرت هستم که به وبم سر بزنی منتظر حضور سبزتون هستم

مهدی
ساعت11:39---27 مرداد 1391
گاﻫﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﻻﺯﻡ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﺑﺒﺮﯾﻢ…

ﯾﺎﺩِ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ…

ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,| 15:54|من|

MiSs-A