خدایا


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

خدایا

من در سکوت خویش تورا فریاد میکنم

به تو محتاجم مثل همیشه

بیشتر از همیشه

میدانم صدایم را می شنوی

و میدانم که

 دیر یا زود

دستان ضعیفم را میگیری!




نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت0:20---19 شهريور 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی

وبت خیلی قشنگه موفق باشی

خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

باییییییییییییییپاسخ:دوست عزیز ادرست مشکل داره


ارمین
ساعت23:00---18 شهريور 1391
عالی بود

ارمین
ساعت16:28---15 شهريور 1391
همه ی بغض های من......

تقدیم غرورت باد......

که ردپاهایش.......

اخرین یادگار روی قلبم شد.................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,| 22:43|من|

MiSs-A