ایمانم...


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                        

           

  

                                                                                                                                                                 

                  فرقی نمیکند که شعرهایم را

روی کاغذ بنویسم

یا روی ماسه های دریا

یا حتی روی شیشه ی بخار گرفته ی پنجره

نام توست که به دل نوشته هایم اعتبار می بخشد!!!!

                                                                         دوست دارم عشقم   



نظرات شما عزیزان:

arezu
ساعت13:48---3 مهر 1391


baran
ساعت11:25---28 شهريور 1391
منم توی لینکدونیت نیستم!
من لینکت کردم..شما هم بکن.


parastoo 15 sale
ساعت0:06---21 شهريور 1391
manam sher migam baraye pesari ke khodesh shaer nabod vali mano shaer kard vasam doa konid age nabashe divoneh misham harki in matlabo khond ye salavat befreste insha... har arezoi dare baravade she
پاسخ:ایشالا بهش برسی.واسه منم و عشقمم دعا کن دوست من


ارمین
ساعت1:16---20 شهريور 1391
نه من دست هایش را رها میکنم





نه اودلش میاید از من جدا شود!





همیشه و همه جا با همیم





من و تنهاییش...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,| 23:49|من|

MiSs-A