ببخش...


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

اگر گاهی ندانسته،به احساس تو خندیدم

ویا از روی خودخواهی،فقط خود را پسندیدم

اگر از دست من،در خلوت خود گریه ای کردی

اگر بد کردم و هرگز به روی خود نیاوردی

اگر تو مهربان بودی و من نامهربان بودم

برای دیگران سبز و برای تو خزان بودم

اگر تو با تحمل قصد از خود رانیم کردی

اگرمن بی سبب،گه گاه،خشم بی امان بودم

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من

عدالت را اگر کشتم به حکم حسن خودخواهی

پشیمانی که هستی سال ها تو در کنار من


"مراببخش"

"مراببخش"


عاشقانه دوست دارم عشقم .منو ببخش اگه نا خاسته اذیتت کردم

در ضمن عشقم امروز اسم وبمونو تو لیست وبا دیدم....17همی بود



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت6:37---26 شهريور 1391
حالی که پریشان است !



احتیاج به آرامش دارد ؛



نه سرزنش ....



کاش می فهمیدند ... !!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,| 1:23|من|

MiSs-A