خدایا


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 


خدايا كمكم كن تا ، همه را ياري كنم ، اما او را غمخواري كنم

 

خدايا كمكم كن تا ، قوی و صبور باشم ، اما خود را فداي او سازم

 
 
خدايا كمكم كن تا ، با همه دوست باشم ، اما به او عشق بورزم

 


خدايا كمكم كن تا ، با آدم ها زندگي كنم ، اما براي او بميرم.

 

خدايا كمكم كن تا ، مغرور باشم ، اما براي او غرورم را له كنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

maria
ساعت9:53---30 مهر 1391
salam kam miam dige ziad vaght nadaram

sahel
ساعت10:32---29 مهر 1391
فرناز من نمیتونم لینکت کنم یکار کن بشهههههههههههههههههه

ارغوان
ساعت14:06---19 مهر 1391
سلام عسیسم.آفلین دخمل خوب
آره به احتمال زیاد میرم کلاس خود آرایی!یه چیزی یاد بگیریم


ارغوان
ساعت22:11---18 مهر 1391
چرا عزیزم؟خوب یه بار دیگه امتحان کن.هم توی ادامه مطلب و هم کنار صفحه سمت راست.من خودم الان امتحان کردم عضو شدم!!!!

آيلا آراد
ساعت16:44---18 مهر 1391
دستاشو مشت کرده بود

اومد جلو

پرسیدم توی مشتت چی داری ؟

گفت: خودت نگاه کن!

دستاشو گرفتم آروم باز کردم

توی دستاش چیزی نبود

گفتم چیزی نیست که !!!

دستامو که توی دستش بود فشرد

گفت: نبود ولی حالا هست

دستام گرم شد و او لبخند زد ...

باعث افتخارمه اگربهم سربزني گلم


sajjjjjjad
ساعت10:41---18 مهر 1391
سلام دوستای گولم من مزاحم بازم امدم وبتون خیلی خوشچل تر شده

arezu
ساعت9:22---18 مهر 1391


ارغوان
ساعت9:15---18 مهر 1391
سلام کپلو وبت خیلی ناناسه
یه سری هم به من بزن
خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:,| 9:1|من|

MiSs-A