عشق


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

میخواهمتــــــــــــــــــــ… .


ولــــی…

دوری…

خیلی خیلی دور

نه دستم به دستانـــــــت میرسد

نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ 

 

با تو بودن برايم بهترين لحظات زندگي است


ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو


را در كاشانه قلبم به وضوح ميبينم


ومي دانم با تو ميشود به خدا رسيد
 

 

 

چهره ات روی آیینه ی ساعتم حــــک شده


حفر شده روی عقربه های دقیقه شمار

ثانیه شمار

و هفته ها و ماه ها و سال ها

زمان ندارم

تو زمان منی

با تو جهان لحظه های کوچک پایان گرفته

چیزی برای من نمانده!

 

خدایا چه قدر محتاج توام

وقتی فصل اشک سر می رسد

چه قدر باید دنبال دست هات در شلوغی

خیابان های خیس بگردم؟!

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت9:31---2 آبان 1391
گلم من که بهت سر زدم عزیزم دوست دارم اجی

روژین
ساعت0:04---30 مهر 1391
آنقدر درد درون را در دل خود ريختم تا كه خود با درد هستي سوزخود آميختم
تا جدا ماند من درمن ز هر بيگانه اي از تو هم اي عشق بي فرجام من بگريختم
برگ زردي بودم و در تند باد حادثات بر تن هر شاخهء بي ريشه اي آويختم...


sara
ساعت13:11---29 مهر 1391
مُـــבَتـ ـهـــاســـتـ

اِحســـاسـ مے ڪُنـَــمـ کـَــر و لالــ شـُــבَمـ !!


ایــــنـ روزـهـــا


صـِــבاے ِ اِحســاســاتـــمـُ


فَقَـــط صَفحــِهـ ے ِ ڪیبـُـورבَمـ مے شنـَـــــوـِهـ!!



خــدآیـآ مـטּ خـوבمـ بـرآتــ یـه جعبـه سیبــــ میخــرمـ

בیگه زشتــه

بیــآ بــآهمــ בوستـــ شیمـ

روے هم בیگـهـ رو ببــوسیمـ

همــو בوســ בآشته بــآشیمـ

حــلـــه؟؟

بیـــآمــ بهـــشتـــ؟؟؟
اجی چند روز ازت اوانس میخوام که نیام حالم خیلی بده اجی دیروز رفتم قلیون کشیدم انقد کشیدمو گریه کردم که ذغالش خاکستر شد گاهی لازمه خفه شی پشت یه بغض لعنتی فقط ازم نپرس چرا


sahel
ساعت10:29---29 مهر 1391
دوست عزیزم اومدم خوندم که عشقت حاالش خوب نیستخداکنه زودی خوب شه و بتونی بهش برسیمن واسه تو دعا میکنم

sahel
ساعت11:54---28 مهر 1391
عزیزم باز مطالب قشنگتو خوندم امروز دلم خیلی گرفته دارم دق میکنم ومصطفی درک نمیکنه حس میکنم دارم به اخر عمرم نزدیک میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,| 22:23|من|

MiSs-A