عسلم


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

سنگین ترین غروب من لحظه بی تو بودن است

وسکوت تو خاموش ترین حجم لحظه هایم

ومن تو را می ستایم ای سبزترین دقایق زندگی ام

تو خوش بخت ترین  وخوشبو ترین بخش زندگی منی

که با آمدنت سنگینی یخ زده را میشکنی

تو رنگین کمان دلم بعد از این همه شبهای بارانی وسردی

تو اوج فریاد من در سکوت سرد پاییزی

بیا وببین برای من همیشگی ترینی...



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت20:17---28 بهمن 1391
khoshbehale jojot

احـــســـان
ساعت13:40---9 بهمن 1391
خدایا حكمت قدمهایی را كه برایم بر میداری آشكار كن تا درهایی را كه به سویم
میگشایی ندانسته نبندم و درهاییكه به رویم میبندی به اصرار نگشایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,| 11:4|من|

MiSs-A