بهترینی


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

 

هوا سردست ...

 

 

 

من از عشق لبریزم

 

 

 

چنان گرمم ...

 

 

 

چنان با یاد تو در خویش سر گرمم ....

 

 

 

که رفت روزها و لحظه ها از خاطرم رفته ست!

 

 

 

هوا سردست اما من ...

 

 

 

به شور و شوق دلگرمم

 

 

 

چه فرقی می کند فصل بهاران یا زمستان است!

 

 

 

تو را هر شب درون خواب می‌بینم

 

 

 

تمام دسته های نرگس دی ماه را در راه می‌چینم

 

 

 

و وقتی از میان کوچه می‌آیی ...

 

 

 

و وقتی قامتت را در زلال اشک می‌بینم ...

 

 

 

به خود آرام می‌گویم :دوباره خواب می‌بینم!

 

 

 

دوباره وعده‌ی دیدارمان در خواب شب باشد

 

 

 

بیا... من دسته های نرگس دی ماه را

 

در راه می چینم !!



نظرات شما عزیزان:

ساعت2:00---17 بهمن 1391
slm khobi? albate ba daste por bia ye sar behem bezan be khatere moshkelate shakhsi nabodam u____________p__________m

آيلاآراد
ساعت8:53---12 بهمن 1391
دختر:

ازت شکایت می‌کنم



پسر :

هاها ,چرا ؟



دختر :

توی دزد ,قلب من رو دزدیدی ♥



پسر :

خوب تو هم فامیلی منو بدزد

حسابمون صاف بشه ♥


آيلاآراد
ساعت17:35---3 بهمن 1391
تا بودی ....
بودنت را ندیدم....
وقتی رفتی...
نبودنت را با زخم ها و نمک های دیگران دیدم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,| 11:9|من|

MiSs-A