فقط.....تو


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

                                               

 

قلم روی سپیدی کاغذ ذهنم می لغزد

 

اما نه مثل همیشه...تردیدی آن را به اسارت کشیده

 

می خواهد فریاد کند که

 

شاید بشود دلی را به زنجیر کشید به بهانه ی رهایی از عاشقانه ها

 

اما ستاره ها را چه می شود کرد؟

 

آنها که در سفره آسمان بی تابی می کنند

 

بگذار بگویم که در هیاهوی آمدنت

 

حتی بید خانه هم مجنون وار به رعشه افتاد چه رسد به...

 

کاش قفل از زبان قلم گشوده می شد تا از فردا بسراید

 

اما باز هم سکوت...به احترام ثانیه هایی که بدون تو دقیقه شدند

 

 

و دیروز عاشقی ام را رقم زدند!

 

 

فاصله ها... دل شکسته ام، از تکرار حادثه ها به دنبال مرهمی هستم تا رد پای زخمی را بزدایم . می خواهم فاصله ها را به فراموشی بسپارم و امید را به خانه کوچک قلبم دعوت کنم. اولین امید من آن وجود پاک توست و آخرین امید من نگاه توست.

 

 

 


شبانگاهان در حاليكه به نقطه اي زل زده ام

 

به تو فكر ميكنم

 

به جذبه نگاهت

 

لحظه اي خود را غافل از تو نمي بينم

 

لبانم براي معصوميت چشمانت ترانه مي سرايد

 

در دل غم عجيبي حس ميكنم

 

هرچه ميكنم نمي توانم بنويسم

 

 

 

آخر، نگاهم نگاهت را كم دارد...!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,| 15:32|من|

MiSs-A