راهنمایی


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

یسری مسایل ذهنمو مشقول کرده خوشحال میشم کمک کنین...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

دخترباران
ساعت19:01---1 ارديبهشت 1392
سلاممممم گلی.خوبی؟؟؟؟؟؟؟ببخش این مدتا خیلی گرفتارم ن فرصت آپ دارم ن فرصت سرزدن ب دوستام.اگه کمکی از من ساخته باشه درخدمتم

sahel
ساعت15:27---24 فروردين 1392
aji nashod baz

sahel
ساعت15:12---24 فروردين 1392
aji api?mana apam dobare to virayesh mataleb ramz bezan vasash

الهه
ساعت20:33---23 فروردين 1392
سلام فرزانه جونم.حالا اومدم نت.مرسي.ولي با دوتا مرورگر زدم.ادامه مطلبت نمياد..
آجي كامنتم خوندم.من اونو نفرستاده بودم كه گلم.يكي ديگه فرستاده


sahel
ساعت23:35---21 فروردين 1392
aji ramz mizanam mige no fuond

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,| 11:54|من|

MiSs-A