خبرررررررررررررررررررررر


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

سلام دوستان عزییییییییییییییییییییز

میخوام اعلام کنم که یمدت کمتر میام وب......     اخه امتحانو از این صحبتا هست دیگهههههههههه       تا 8 تیر که راحت میشم       منو یادتون نره ها....بتونم حتما بهتون سر میزنم.....شاید اپم کنم ولی....نمیدونم..........واسه عشقمم وقت نمیشه اپ کنم     .....موفق باشید همتون                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        اینم واسه قلبم:عچق خودمیییییییییییی عسلی



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت16:57---22 خرداد 1391
slm aziz

matalebet vaghan alie

man harooz matalebeto mikhoonam

toam be ma sar bezanپاسخ:پاسخ:sheret kheili ghshange:)


مسعود
ساعت21:24---11 خرداد 1391
سلام آبجی
ممنون که به یادم بودی.
انشاالله که امتحان ها رو عالی بدی و موفق باشی.
بازم سمت ما بیا


حرفهایی برای نگفتن
ساعت13:38---11 خرداد 1391
ghorbenet aji golam
eyshalah emtahanatoo ba nomereye 20 begzaroni


omid
ساعت10:29---11 خرداد 1391
سلام وب خوبی داری ممنون میشم بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:,| 10:4|من|

MiSs-A